
در این دوره چه آموزش داده می شود؟
اگر رهبر یا مدیر بخشی هستید حتما میدانید که ارتباطات و احساسات در کارتان نقش بسیار مهمی دارد.مدیری که بتواند در شرایط دشوار زیر دستان خود را راهنمایی و تشویق کند یا در شرایط خاص واکنش مناسبی نشان دهد میتواند پروژهها و خروجی های موفق بیشتری در کارنامۀ حرفهای خود ثبت کند و نفوذش به عنوان مدیر و مسئول در سازمان را بهبود بخشد. ارتباط سازمانی فراتر از ارسال و دریافت پیام است؛ اگر پیامی از طرف شما به افراد سازمان ارسال شود که آنها درک نکنند مثل این است که اصلا ارتباطی برقرار نشده است. ارتباط در محیطهای کاری چهارچوبهای خاص خود را دارد که گاهی آشنا نبودن با این چهارچوبها مشکلات و تعارضاتی را در محیط کار به وجود میآورد. ما در دوره آموزش کاربردی ارتباط موثر ، اتیکت و کاریزمای مدیران سازمان با فرآیند درست ارتباط ، نفوذ ، تاثیر ارسال پیام اثربخش و عواملی که مانع رسیدن پیام درست به دست افراد میشوند آشنا میکنیم. همچنین به شما یاد میدهیم که چطور با کارمندان خود ارتباط موثر برقرار کنید و به این توانمندی برسید که افراد سازمان مشتاقانه خواسته هایتان را برآورده کنند . شما آموزش می بینید که با افراد مختلف تعامل برقرار کنید و سخنرانی و مکاتبات کاری مؤثرتری داشته باشید و بتوانید تعارض و ناسازگاری بین افراد و بخش های سازمان را حل کنید.
- اتیکت سازمانی و ارتباط کاری موثر
- کاریزما ( نفوذ/جذب/تاثیر/اعتبار)
- حل تعارضات بین افراد سازمان
- شناخت منشاء قدرت و مشروعیت در سازمان
- متقاعـد سازی و روانشناسی تاثیر بـر افراد
- فرهنگ و رفتار فردی و گروهی سازمان
پیش نیاز های این دوره آموزشی
پیش نیاز دوره کاربردی اتیکت سازمانی ، کاریزما (نفوذ/جذب/تاثیر/اعتبار) آشنایی و تسلط برخود است که ما در سایت امین صادقی به نام دوره کاربردی حس ارزشمندی (عزت نفس) تعریف کرده ایم . از فیلد دوره های سازمانی می توانید این دوره را مشاهده و رزرو کنید .
محل برگذاری :
این دوره بصورت حضوری در محل تعیین شده از طرف شما و به میزبانی شما برگذار می شود.
50,000,000 تومان
